Algemene voorwaarden:

  • Bij het zoek raken en/of stuk gaan van materiaal brengen wij dit in rekening.

  • Wij berekenen altijd passende kosten voor het leveren en retourhalen van eten en/of materiaal.

  • Bij huur en/of bruikleen van bv. tafellinnen en/of tafelrokken rekenen wij altijd was- en strijkkosten.

  • Bij extra werkuren bij bv. opbouwen en/of klaarzetten en afbreken/opruimen op locatie berekenen wij deze uren keer het aantal pers. dat werkzaam is door. Wij houden hierin ons uurtarief aan.

  • Er zijn verschillende materialen waarbij wij de nodige schoonmaakkosten berekenen, houdt u hier rekening mee (deze zijn vaak ook terug te vinden op onze website).

  • Vaak bij grote te verzorgen feesten/partijen brengen wij de kosten voor personeels- en schade/stormverzekering die wij moeten afsluiten volgens de wet in rekening.

  • Bij annulering van een definitieve reservering van een van onze aangeboden diensten op het laatste moment (tot 2 dagen van te voren) brengen wij de inkoopsom in rekening voor de op dat moment betreffende klant.
  • Bij facturatie vanuit ons naar de klant houden wij altijd een betalingstermijn van 14 dagen aan. Wij gaan er dan ook vanuit dat u zicht aan deze voorwaarden houd en u de betaling dus tijdig uitvoert.
  • Wij houden altijd rekening met e.v.t. uitzonderingen of allergieën die vanuit de klant zijn doorgegeven. Mocht dit echter niet zijn doorgegeven hebben wij er ook geen rekening mee kunnen houden en zijn e.v.t. opgelopen gezondheidsproblemen door allergie niet onze verantwoordelijkheid.
  • Met uw akkoort op diensten die wij u leveren vanuit ons bedrijf stemt u in met deze Algemene voorwaarden en ook de nieuwe privecywet 2018 (zie hiervoor onze site).